poniedziałek, 22 października 2018

Śnieżynki, dzwonki itp 2018

Gdy za oknem jesiennie, wieczory mgliste i chłodne, ja już czuję atmosferę przygotowywania ozdób świątecznych. Co prawda śnieżynki powstawały już w lecie, ale czekają jeszcze na swoje 5 minut na choince, oknie czy w innych dekoracjach.
Zapraszam Was serdecznie - to prawdopodobnie pierwszy "śnieg", który widzicie w tym roku ;)



Śnieżynka nr 1 - średnica 10 cm 

Śnieżynka nr 2 - średnica 10 cm  

Śnieżynka nr 3 - średnica 11,5 cm  

Śnieżynka nr 4 - średnica 9,5 cm  

Śnieżynka nr 5 - średnica 8 cm  .

Śnieżynka nr 6 - średnica 10,5 cm  

Śnieżynka nr 7 - średnica 15 cm  













2 komentarze:

  1. Witam,
    mam sentyment do tych ślicznych śnieżynek :-) kiedyś dawno dostałam w prezencie kilka sztuk i dekorowałam nimi choinkę, była śliczna! jednak gdzieś mi się zapodziały, zgubiły. Te są naprawdę prześliczne :-)
    Pozdrawia Serdecznie
    Beata Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też do takich wyrobów sentyment, córka co roku chce nowe wzory ;)
      Dziękuję za komplement :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń