czwartek, 3 października 2019

Kartka sztalugowa w fioletach

Dziś mam dla Was jeszcze ciepłą (i jeszcze wolną) kartkę sztalugową, tym razem na ukos. To pierwsza kartka po moim powrocie do tworzenia i nie ukrywam, że ciężko było mi się do pracy zabrać, ale w trakcie to już sama radość i twórczy nieład ;)
Lubię kartki sztalugowe za ich funkcjonalność - mieszczą się na płasko w kopercie, a potem pięknie się prezentują stojąc. Jak się Wam podoba?

Wykorzystane papiery to niezawodny Kapuśniaczek i Kolorowa Łąka - mam zapasy w każdym kolorze, więc inna kolorystyka jak najbardziej dostępna :) W środku miejsce na wklejenie życzeń.










A na deser twórczy nieład - myślę, że nie tylko mi dobrze się tworzy w taki sposób ;)


Zapraszam w inne moje miejsca:
Facebook




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz