piątek, 20 września 2019

Stara - nowa pasja

Zakładając tego bloga pisałam, że tworzenie kartek itp to moja pasja od dzieciństwa... Tak było, ale czas płynie i zmieniam się, zmieniają się okoliczności życiowe, moje priorytety i zasób energii.

Myślę, że to naturalne, że fascynacje/pasje zmieniają się wraz z człowiekiem i jego życiem. Wiem, są pasje trwające całe życie - to też świetnie :)

Zanim zabrałam się do pisania tego posta przeczytałam swoje pierwsze na tym blogu, te sprzed 5 lat, aby przypomnieć sobie swoją własną radość z tworzenia. Zatem opłaciło mi się dokumentować i upubliczniać moją pasję :)

No i jestem :) Nowa, inna niż kiedyś ja, a jednak tak samo ciągnie mnie do pracy z papierem. Sama jestem ciekawa co z tego będzie.

Ps. Coś tam przez ostatnie 3 lata stworzyłam ;)












Mam kilka refleksji związanych z przyglądaniem się swoim pasjom i sobie:
1. Pasje mogą się zmienić, przyjść inne, nowe związane nieraz z tą pierwszą albo zupełnie w innym temacie, który aktualnie jest dla nas życiowo ważny.

2. Dobrze jest mieć pasję, coś przy czym "odpoczywamy", co dobrze nam się kojarzy, rozwija nas,

3. Warto dokumentować swoją pasję, by za jakiś czas móc sobie o niej przypomnieć, albo o radości, którą dawała.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz